u CLICK i CLICK,...Don't fOrgEt to ClLICK tHe BANNER

0

ank dara & janda

Salam...
Emm..aku bru ja dgar crmah dri ustaz mohd kazim elias...
Dgr kt youtube ja....nk dgr dpan2 dya...mmg r x leh...coz jauh...
Skli jew aku prnah fllow dya crmah..dkat kdah nuhh.... tyme aku cti sem...
Smpat la jgak brsma dya...dgr crmah dya...bez2... emm.. kli nie..
Aku nk cta tntg tjuk siapakah anak DARA dan JANDA....????
Bkan aku galak2 k plih tjuk cmnie...tpi aku trtrik...
Lgi pown nie tuk kebaikan smua gak kn...terutamanya gurlz...
bru aku fhm...apa mkna dara & janda...
Yuhuuuuuuuuu.... apa yg korg fkir skrg nie...bla tgk tjuk cm2???

Ok2..kta mula yaa....
Emm..apa itu ank DARA..??? 
     ank dara ialah ank dara lh... haha...
     iaitu yang belum prnah brkhwin atau yg belum prnah melakukan prsetubuhan....
     atau mna2 prmpuan yg tdak prnah melakukan apa2...
    n x smestinya smua yg pkai tudg ada dara kn...
 
apa itu JANDA..????
     JANDA ialah yg prnah melakukan prsetubuhan...sma ada scra sah@x sah...
JANDA jga ialah prmpuan yg diceraikan suami...
    JANDA  jgak ialah prempuan yg kematian suami..
JANDA jgak ialah prmpuan yg prnah melakukan zina...i2 jgak dianggap zina...
    JANDA jgak ialah prmpuan yg prnah dirogol...2 pown di gelar jnda...
JANDA jga ialah org yg tiada dara..khilangan dara...
mgkin d sbbkan brsukan....melompat sna...sni...
dia ttap dianggap jnda..krna tiada dara...
    ataupun hilang dara di sbbkan brzina dgan tngan sndri...masyaAllah.....

ingt lah kaum2 wnita... peliharalah sbaik mgkin... jgn smpai digelar janda....
mgkin slma nie kta smua pk...janda ja.. msti pk suami mnggal, cerai, ..tol x???
Tpi byak ag yg bleh d sbbkan jnda...

aku tlis nie...juz 4 ingtkan u all smua... bkan nk mgta..
x da kna mgena gn spa2 k... x da niat nk skitkan ati spa2....
aku amk 2 pown..drpda ustaz mohd karim elias..tgk r lam youtube...byk ag crmah dya...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Back to Top