u CLICK i CLICK,...Don't fOrgEt to ClLICK tHe BANNER

0

azAm BAru

wahhh...
asa kjAp ja hduP pdA thun 2010..
p mai p mai... dah 2011...
umr pown da smkin mngkat...wahhh
aku da 20 an...cam x cya ja da msuk 20 thun...
kna ubah prgai cmnie...jdi mtang skit...hahaahhaha...

so dh msUk thun bru.. kna tnam azam baru la..
spya thun bru nie.. lbih baik dri thun2 sblum nie
byk dosa nie bt thun lpas...byk bnda ag x trcapai ag...
byk ..byk..byk..byk laa..hehehe...

so apa azam u all pda thun bru nie???
maw cri bf/gf?? maw hdup sng?? smbung stdy???
tlg mak/ayah?? jdi baik?? jhat??? hoho...

azam aku mau jdi insan yg lbih baik ag..
x maw bt da dosa2 sblum nie...jhat kowt sblum nie..
bnuh org...bnuh bntang..smua da.. hahahahhaa
n maw cpai cta2 aku.... thun nie last aku stdy..
so maw bt trbaik...spya bleh blyar...aku nk blyarrrrrrrr..
huhu...

slmat thUn BArU 20!!... :)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Back to Top